28.1.2013

Sunday Outfits


Eilen meillä oli siis se ripari juttu johon kuulu kirkko + opetusta. Lauantaina Laura tuli meille yöks. Iltaan/yöhön kuulu saunomista, leffan kattominen (American Pie :) :D), ja dataaminen :) Tuli nukuttua sellaset 5 tuntia. No ei siinä mitään yllättävän hyvin jakso päiväl. Ennen kun lähettiin kirkkoon niin napsastiin parit asukuvat ulkona. En ite tarennut olla kun vaa takki päällä mutta Lauran ihanan asun näättekin sitten! Tänään oli se mun pelkäämä kemian koe, joka sit loppujen lopuks ei ollutkaa nii vaikee kun kuvittelin, nii kuvittelin, no saa nähä mikä numero siit tulee. Vielä kaks koetta tällä viikolla. Enkku ja matikka. Just ne aineet jotka on tuottanut mulle pään vaivaa ihan siitä lähtien kun ne alko paitsi enkku joskus alle vitos luokalla. Hyppään nyt vähän asiasta toiseen mut oon huomannut et valitan liikaa. Joka lauseessa melkeen joku valitus jostakin asiasta. Oon yrittänyt tehä silleen et joo nyt en valita tänään, mut aina multa pääsee tän tyyliset lauseet suusta:ei nyt sitä ja tätä ja ei v***u taas niin ja näin. Mua on tosissaan alkanut ärsyttää. Onks joillain muillakin tällänen ongelma? Kyllähän kaikki joskus saattaa valittaa mut valitan aina. No joo nyt lähen tekee lihaskuntoo!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti