25.1.2013

Feel this moment


En oo enää kipeenä, meinas jo tulla tylsää kun yksin vaa kotona oli. Mut eilen joo palasin kouluun. Koulusta tulikin mieleen, et mun kouluun panostaminen ei oikeen onnistu. Syyt? Ei huvita ja ei jaksa. Oon aika laiskalla tuulella. Ens viikolla on 3 koetta ja just niistä aineista mitkä tuottaa mulle hankaluuksia; matikka, enkku ja kemia. Ei kiva. Tänään kun matikan tunnilla tehtiin kertausmonistetta, mietin et mitä nää asiat on, en oikeesti muista niitä asioita mitä käytiin joskus ajat sitte.Tää ei oo ollenkaan hyvä. Kasiluokka kun alko niin alko näyttää siltä, et mähän jopa osaan matikkaa jotenki, nyt mä en enää tajuu siitä mitään. Viikonlopun suunnitelmissa on et Laura tulee meille yöks huomenna! :) Ja sit mulla on ripari juttui sunnuntaina ja se juttu kestää 5h! Että ihan lyhyt juttu ja sillee. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti