18.3.2013

My everyday makeup

027
Näytän teille minkälaisia tuotteita käytän mun ihan perus arkimeikkiin. Meikkivoiteena mulla on maybelline new yorkin fit me ja on muuten ihan hyvä, mutta ehkä toi sävy on mulle vähän liian vaalee. Puuterina rimmelin stay matte ja se on hyvä perus puuteri ja oon opetellut käyttämään poskipunaa joka myös rimmelin.

017
Finneille garnierin hoitavaa/peittävää ainetta. Toi purkki on kestänyt kauheen kauan vaikka oon käyttänyt sitä lähes joka päivä. Sit tummille silmänalusille käytän rimmelin ja isadoran peitepuikkoi sekasin, niin tulee sopiva sävy. Ja tuntuu et ne ei peitä mun tummii silmänalusii joten pitäis hommata jotain tehokkaampaa.

047
Oon todennu maybellinen ripsarit kaikista parhaimmiks. Vasemmanpuoleista käytän yleensä silloin kun ei oo säbäharkkoi tai liikuntaa koulussa, mut lähes joka päivä kyl tota tota toista ripsaria käytän, koska se on vedenkestävää. Mun ripset ei pysy taivutettuina kovin kauan tolla ei vedenkestävällä. Ruskeet rajaukset silmiin teen lumene natural coden rajauskynällä. 
038
Siinä sitten mun kaikki meikit (ei näy kaikki) ja sit mulla on vielä sellanen meikkilaukku jossa vaikka mitä, mut en kovin usein käytä niitä meikkejä. Meikkisiveltimiä en kuvannut, mut käytän puuteri-ja poskipunasiveltimiä ja ripsiharjaa.

2 kommenttia:

  1. Ite oon miettiny kanssa tota maybelinen fit me meikkivoiteen ostamista... suositteletko? :)

    http://littlebitsmile.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. joo suosittelen! peittää hyvin ja sopivan kevyttä :)

    VastaaPoista