5.3.2013

hyvä ystävyys ei lopu

Riku mun pikkuveli ja Oona.
Iida <3 :)

Oona :)

Kuten jo edellisessä postauksessa kerroinkin niin lomalla nähtiin Iidaa ja Oonaa ja äiti oli myös mukana ja nähtiin myös Iidan ja Oonan äiti. Oli kyl niin hauskaa vaikka ei oltukaa nähty aikoihin. Joittenkin kanssa vaan on aina hauskaa! Ollaan siis tunnettu kauan ja Iida onkin mun kavereista se jonka oon tuntenut pisimpään. Me oltiin varsinkin pienempinä (minä, iida, oona ja riku) tosi paljon yhdessä ja me asuttiin lähellä toisiamme. Ja oltiin aika villejä :DD Meillä on niin paljon yhteisiä muistoja, joita en tuu unohtamaan! En tiedä minkälaista ois ollut pienenä Rikun kanssa jos me ei oltaisi tunnettu Iidaa ja Oonaa, varmaan aika tylsää :D 
Mulla olikin ollut jo ikävä ja ootan et nähään taas, toivottavasti pian!:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti