29.12.2012

Ale ale

Oikeesti en tajuu, kohta jo vaihtuu vuosi! Vastahan se 2012 vuos alko ja kohta 2013. Aika menee tosi nopeesti. Eilen olin jyväskylässä katsomassa hobittia Lauran kanssa ja käytiin tietenkin myös kaupoilla. Vaikka oli alet niin en löytänyt kun vaa pari juttua jotka oli alessa ja en mä muutenkaan paljon mitään ostanu. En ees käyttänyt mun joululahjaks saatuja  lahjakortteja. H&M:llä oisin voinu käyttää mut tajusin vasta kassalla kun olin jo maksanu et oisin voinu maksaa sillä kortilla..no just mun tapasta :-D. Sokokselta ostin meikkivoiteen ja puuterin mut sitten siinä kassalla vielä oikeen luki et lahjakortit ei nyt käy ja en tietenkään huomannu niin sitten sain siinä jo korttia myyjälle antaessa tietää et kortit ei nyt käy. No maksoin sitten ihan käteisellä mut kyl mua harmitti, eihän tässä muuta hyvää ookkaan kun se et jäipähä vielä lahjakorttiin rahaa. Kaupunki reissu oli tosi kiva. Pääs täältä pikku kylästä vähä muihin maisemiin. Hobitti tosiaan kesti sen kolme tuntia ja aika väsynyt olin sen jälkee vaikka olikin hyvä elokuva ja ootan jo sen jatko-osaa. Lähettiin vielä elokuvan jälkee shoppailemaan kun ei enne sitä keretty kauheesti. Ostoksista tulossa postaus jo ehkä huomenna. Mulla on eilisen lisäks pari muutaki kuvaa tältä viikolta ja aattelin tähän samaan postaukseen nyt sitten pistää nekin.

 

4 kommenttia:

  1. kiva takki sulla! mulla taitaa olla samanlainen jossen ihan väärin kattonu noista kuvistas! :)

    http://diamondsinthesky-iida.blogspot.fi/
    liity lukijaks jos tykkäsit :)

    VastaaPoista
  2. Oot tosi nätti. :)

    http://nenskun.blogspot.fi/

    VastaaPoista